دسته‌بندی نشده

توضیحات 0 تا 100 گل نرگس| نحوه نگهداری و تکثیر گل نرگس

گل نرگس
گل نرگس
گل نرگس
دسته گل نرگس

با دیدن تصویر گل نرگس میتوان بوی عطر خوش آن را میتوان حس کرد.درنظر داشته باشین دسته گل نرگسی در خانه داشته باشید که تمام فضای خانه را پر از عطر خوش خود کرده برای خرید دسته گل نرگس زیبا اقدام فرمایید .اگر شما به گل و گیاه و پرورش گیاهان علاقه دارید با ما همراه باشید .

فصل گل دهی نرگس تقریبا مصادف است با شب یلدا که گل فامیل در بلندترین شب سال دور هم جمع میشوند و به خاطرات بزرگتر ها گوش میسپارند.عطر دلنشین نرگس این شب را توی روح و تن و ذهن افراد خاطره ساز خواهد کرد برای خرید گل شب یلدا با ما همراه باشید.

توضیحات کاملی از گل نرگس

گل نرگس (daffodil) از دسته گل ای پیاز دار میباشد.زمان گل دهی گل نرگس از اوایل پاییز تا اواخر اردیبهشت میباشدو ارتفاع این گل چیزی بین 15 تا 30 سانتی متر میباشد.نیازمند به نسبت زیادی از نور خوشید میباشدمقام اول کشت گل نرگس در ایران را منطقه «جره و بالاده» کازرون دارد.  و به رنگ زرد زیبا همانند زیبایی خورشید و درخشندگی نور خورشید میباشد.از ددسته گل های بو دار میباشد که حاوی رایحه دلنشین گل نرگس میباشد که محوطه جایی که این گل وجود داشته باشد غرق در عطر خود خواهد کرد.

گل نرگس نماد چیست ؟

گل نرگس نماد زندگی دوباره تولدی دیگر و آغازی نو میباشد.نرگس زرد نماد شروع فصل بهار میباشد.گل نرگس بهترین گل برای شروع دوباره ی یک رایطه عاشقانه و دوستانه میباشد.

انواع رنگ های گل نرگس

  1. زرد
  2. سفید
  3. زرد و سفید
  4. نارنجی کم رنگ
  5. نارنجی پررنگ

پیاز این گیاه بسیار زهرآگین میباشد و رنگ زرد گل نرگس نیز از رنگ سفید سمی تر است.

زمان کشت گل نرگس + نحوه ی پرورش گل نرگس

مرداد و شهریور ماه بهترین زمان برای کشت نرگس میباشد زیاد که قبل از شروع سرما ریشه ها جایی برای رشد داشته باشند اگرچه کشت نرگس تا مهر قابل اجرا میباشد.برای کاشت پیاز گل نرگس آن ها را به طور مجزا با فاصله های 15 سانتی متر در خاک با زهکشی مناسب و عمق 10 سانتی متر کشت کنیدکمی کود را با خاک مخلوط کرده و در زیر پیاز ها میریزیم .نیاز این گل برای اب هفته ای یکبار میباشد.

اگر شما به دنبال کاشت گل نرکس هستید و علاقه به این کار دارید برای تهیه پیاز گل نرگس از سایت نازبو پیاز گل نرگس تهیه فرمایید.

میزان آب دهی  گل نرگس

گل نرگس برای رشد کردن نیاز زیادی به اب ندارد .از آبیاری زیاد این گل خودداری فرمایید و اغلب خاک این گل باید کمی خشک باشد تا شرایط مساعدی برای رشد گل نرگس وجود داشته باشد.

اگر شما قصد سفارش دسته گل نرگس  و یا برای خرید باکس گل و خرید دسته گل دارید با ما همراه باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *